Hello from Sweden

  • Thread starter DerBomber
  • Start date
  • This site may earn a commission from merchant affiliate links like Ebay, Amazon, and others.

DerBomber

Well-Known Member
Joined
Jan 15, 2014
Messages
52
Reaction score
1
Location
Stockholm, Sweden
Hi everyone,

I've been playing guitar for about 20 years, mainly 8-string the last 5 years. I have followed this forum on and off for years, thought it was time to become a member. SS.org is a great resource and has been to a lot of help when choosing guitars and gear, hopefully i'll be able to contribute with something too.
 

This site may earn a commission from merchant links like Ebay, Amazon, and others.

Muzakman

Well-Known Member
Joined
Aug 16, 2013
Messages
223
Reaction score
30
Location
Sweden
Tjenare! 20 år är inte illa pinkat må jag säga! Själv har jag spelat i 6 år, jag är dock bara 22 år gammal så du har ju i princip spelat gitarr lika länge som jag har levt så. Varmt välkommen hit i alla fall! Hoppas du trivs som medlem här! Om det är något så är det bara till att hojta!

Swenglish version:
What's up! 20 years isn't badly pissed I might say! I myself have played for 6 years, but I'm only 22 years old so you've practically played the guitar as long as I've lived so. Warm welcomes to you anyways! I hope you will like it as a member here! If you ever need anything just holler!
 

Kullerbytta

Newborn
Joined
Sep 30, 2012
Messages
401
Reaction score
56
Location
Skåne, Sweden
Greetings!
Or rather: Tjenixen! Välkommen ombord :wavey:

You've played guitar for 20 of my 24 years alive... That's sick, man! Has it only been a hobby-thing or are you/have been a teacher?
 

DerBomber

Well-Known Member
Joined
Jan 15, 2014
Messages
52
Reaction score
1
Location
Stockholm, Sweden
Tack, kul att det är lite folk från Svedala här.

I'm starting to feel like grandpa :lol: It's been a hobby through the years, even though I've tried to make a living out of it.
Cheers!
 

Whammy

Well-Known Member
Joined
Nov 2, 2012
Messages
1,627
Reaction score
368
Location
Sweden
Välkommen :)

I'm pushing the limits of my Swedish here :lol:
 

Andless

Well-Known Member
Joined
Nov 25, 2011
Messages
362
Reaction score
44
Location
Gothenburg, Sweden
Välkommen!

Var lite i samma båt som du, lurkade bra länge innan jag blev medlem... har också spelat ett tag, köpte min första elgitarr 1987... :scratch: (tyvärr också haft en del uppehål i spelandet, men får väl kompensera nu då!).


:lol:


International version:

Welcome!
 
Top
')